open menu menú
Advocacia Barcelona

Comissió de Cultura / Formació | Titulars | Secció de Dret de Família

SAVE THE DATE! 3r Congrés de Dret de Família els dies 19 i 20 de setembre de 2024

Els pròxims dies 19 i 20 de setembre de 2024, l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) celebrarà el 3r Congrés de Dret de Família, en format únicament presencial. Organitza: Secció de Dret de Família.

12/07/2024

Diversos experts analitzaran les qüestions més rellevants dins l'actualitat del Dret de Família.

Properament us donarem més detalls de la nova edició del Congrés, però reserveu-vos la data a les vostres agendes!