Comissió de Drets de les Persones amb Discapacitats

INSCRIPCIONS OBERTES! Jornada sobre la Llei 8/2021, de 2 de juny, per la que es reforma la legislació civil i processal per al recolzament a les persones amb discapacitat en l’exercici de la seva capacitat jurídica i el Decret Llei 19/2021 que adapta el Codi Civil de Catalunya a la reforma del procediment de modificació judicial de la capacitat

Tindrà lloc el 29 de setembre de 2021, organitzada per la Comissió de Drets de les Persones amb Discapacitat del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB).

17/09/2021

La Comissió de Drets de les Persones amb Discapacitat del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza, el proper 29 de setembre de 2021, una Jornada sobre la Llei 8/2021, de 2 de juny, per la que es reforma la legislació civil i processal per al recolzament a les persones amb discapacitat en l’exercici de la seva capacitat jurídica i el Decret Llei 19/2021 que adapta el Codi Civil de Catalunya a la reforma del procediment de modificació judicial de la capacitat.

La jornada comptarà amb tres ponències destacades. La primera, sobre la nova llei, el perquè i per a què d’aquesta reforma; la segona analitzarà la repercussió d'aquesta norma en l’àmbit jurídic; i la tercera abordarà les implicacions que tindrà en l’àmbit social.

MÉS INFORMACIÓ, PROGRAMA I INSCRIPCIONS:

On-line