Número de colegiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email
Comissió de Normativa | Comissió de Cultura / Formació | Comissió Normativa

SAVE THE DATE! Primer Congrés sobre el principi de transparència en la contractació predisposada i la seva projecció com a valor transversal en la societat

L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona té previst organitzar els dies 18 i 19 de febrer de 2021 la primera edició del Congrés sobre el principi de transparència en la contractació predisposada i la seva projecció com a valor transversal en la societat.

26/11/2020

Properament informarem sobre el programa i la forma d’inscripció, però feu un forat a les vostres agendes!