Departament Internacional | Departament Internacional ICAB | Formació ICAB

Trobades de Barcelona - Memorial Jacques Henry 2024 el 15 i 16 de març

El 15 i 16 de març del 2024, el Departament Internacional del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), en col·laboració amb la FBE (Fédération des Barreaux d’Europe), organitza les Trobades de Barcelona - Memorial Jacques Henry 2024.

Thu Mar 14 20:00:00 CET 2024

L'objectiu és abordar un debat global que permeti trobar maneres de combatre el canvi climàtic.

TEMA - Canvi climàtic: "La transició de les obligacions programàtiques a les obligacions vinculants"

El canvi climàtic ja està afectant la nostra manera de viure i, alhora, també està afectant la legislació. De fet, mentre la Transició Verda està en marxa, moltes jurisdiccions estan pressionant per promulgar lleis i regulacions dissenyades per combatre els efectes del canvi climàtic. Per tant, és important que l’advocacia es comprometi amb aquesta política i es promoguin iniciatives per combatre la crisi climàtica.

15 de març 2024

A través de les Trobades de Barcelona realitzarem el següent programa per abordar aquesta matèria de plena actualitat:

1r panel: “Conflictes del canvi climàtic”.

El primer panel estarà a càrrec d'experts internacionals en aquest tema.

2n panel: “Com està canviant la crisi climàtica la professió jurídica”

Els presidents de les Associacions Internacionals de l’Advocacia oferiran una visió general d'aquest tema en el segon panel.

16 de març de 2024

Brunch Jurídic Internacional (International Legal Brunch): “Legal Tech: digital gap in the Law Profession”.

CONSTRUIR, CONNECTAR I CRÉIXER

Participa de les Trobades per construir una resposta global a la crisi climàtica i ajuda’ns a superar la bretxa digital de la professió jurídica.

PREUS D'INSCRIPCIÓ (TROBADES + BRUNCH):

• Col·legiats/des ICAB: 50 euros
  • Agrupats del GAJ: 25 euros

INSCRIPCIÓ ON-LINE TANCADES

Per a més informació i altres perfils d'inscripció, contacteu amb internacional@icab.cat (Telf. 93 496 19 21)

Trobades de Barcelona - Memorial Jacques Henry 2024ICAB · Advocacia BarcelonaVimeo.