Departament de Biblioteca | Biblioteca

VÍDEO: La Biblioteca de l’ICAB, una de les biblioteques jurídiques més importants d’Europa

La institució “per a, i dels advocats i advocades” porta des del 2018 potenciant el seu format de Biblioteca Digital.

Sat Dec 31 09:16:00 CET 2022

La Biblioteca de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, especialitzada en Dret, és coneguda com una de les biblioteques jurídiques privades més importants d’Europa gràcies a la gran quantitat de recursos bibliogràfics que ofereix.

La institució té com a missió posar a l'abast de la persona col·legiada o associada tots els recursos d'informació necessaris per recolzar i facilitar l'exercici professional de l'advocacia, i en l’actualitat té 350.000 volums, 1.700 revistes i un fons antic de més de 80.000 títols, tots de Dret i matèries parajurídiques.

En aquests últims anys, la Biblioteca segueix adaptant-se a les noves tecnologies, apostant per la Biblioteca Digital que avui dia ofereix més de 10.000 llibres i articles a text complet. També ha posat a disposició dels usuaris i usuàries un butlletí mensual (DSI) amb 22 matèries jurídiques, a les quals s’hi poden subscriure segons les seves àrees d’interès. Inclou legislació, jurisprudència i doctrina actualitzada, en text complet i/o referencial.

És remarcable el Servei de Bases de Dades Jurídiques, tant generalistes com especialitzades, al qual es pot accedir des del web o presencialment a la Biblioteca; així com  el servei de recerca i obtenció de documents doctrinals, jurisprudencials, legislatius, estadístics o models i formularis, des de qualsevol punt i sobre qualsevol temàtica.

Teniu al vostre servei tot un equip de professionals disposats a ajudar-vos, amb els quals podeu contactar a través de l'e-mail biblioteca@icab.cat

• Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 20 al 26 d'abril del 2024

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.
  • Normativa | Novetats Jurídiques | Actualitat Jurídica | Novetats Jurídiques / Jurisprudència

Actualitat Jurídica del 18 al 24 d'abril del 2024

Classificada per matèries.

Gran èxit de la celebració de Sant Jordi 2024 a la Biblioteca de l’ICAB!

Aquest dimarts, 23 d’abril de 2024, l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ha celebrat la Diada de Sant Jordi! Una completa jornada que ha comptat amb ampli seguiment per part de les persones col·legiades!