Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Deganat | Titulars

VIDEOSTREAMING EN DIRECTE: Presa de possessió de Mª Eugènia Gay com a degana de l’ICAB

L'acte institucional es podrà seguir en directe, per videostreaming, el dilluns 14 de juny, a partir de les 13:30h.

Mon Jun 14 15:30:00 CEST 2021

Mª Eugènia Gay prendrà possessió del càrrec de degana  del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona el dilluns 14 de juny, a les 13:30h, després de guanyar les eleccions que es van celebrar el passat 3 de juny de 2021.

La composició de la Junta de Govern un cop hagin pres possessió serà la següent:

Degana: Mª Eugènia Gay Rosell
Vicedegà:  Jesús Sánchez Garcia
Secretari: Joaquim de Miquel Sagnier
Diputats/des: Montse Pintó Sala; Miquel Queralt Cabeza; Frederic Munné Catarina; Rosa Isabel Peña Sastre; Yvonne Pavía Lalauze; Ramón Ángel Casanova Burgués; Carles García Roqueta; Núria Flaquer Molinas; Susana Ferrer Delgadillo; Carmen Valenzuela Hidalgo; Mireia Ramon Rona; Paz Vallés Creixell i Albert Carles Subirats.

El mandat per a tots els càrrecs és de 4 anys.

VÍDEO: https://vimeo.com/563110699