open menu menú
Advocacia Barcelona

Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Servei d'Atenció Col·legial (SAC) | Servei d'Atenció Col·legial

Xarxa WiFi a la Ciutat de la Justícia: consulta la nova clau d'accés

La Ciutat de la Justícia de Barcelona i l'Hospitalet disposa de connexió a internet per xarxa Wifi, accessible per a tots els col·legiats/des de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).
02/10/2023

Per connectar amb la xarxa sense fils de professionals a l'edifici judicial, cal seguir les passes següents:

• Cal trobar la xarxa CJWIFIPRO amb el dispositiu que es vulgui connectar (portàtil, PDA, telèfon mòbil, etc.)
  • Un cop s'ha realitzat la connexió, el dispositiu demanarà una clau WEP (que podreu trobar en l'arxiu adjunt al final d'aquesta plana)
  • NOTA: La clau WEP anirà canviant amb una freqüència mensual.

Cal tenir en compte que hi ha cobertura WiFi a l’atri i als espais de professionals (planta P0, sales de togues, etc).

• Administració i Justícia - CRAJ | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Concursal | Laboral | Secció de Dret Concursal | Secció de Dret Laboral

La CRAJ informa: Noves eines de Justícia Digital

Us informem que la Direcció General de Transformació digital de l'Administració de Justícia del Ministeri de Justícia ens ha comunicat que a partir del día 23 de febrer de 2023 s'activarà l'accés als professionals de l'Administració de Justícia ...

La CRAJ informa: comunicacions d’interès la Direcció General de Transformació Digital

Des de la Direcció General de Transformació Digital de l'Administració de Justícia ens han informat del següent:

La CRAJ informa: presentació telemàtica d’escrits a la jurisdicció penal

El Departament de Justícia ha anunciat que l’entrada telemàtica d'escrits ja es troba en funcionament a tots els jutjats de l'àmbit penal.