open menu menú
Advocacia Barcelona
Àrea personal

×Àrea personal

Número de col·legiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email
×
Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona
cercador de professionals
Gestió despatxos | Laboral | Màsters | Curs

Curs d'especialització en Recursos Humans. Estructura i organització del Departament de Personal i RRHH 2024 - Format ON-LINE

Inici: 19/01/2024. 

PROGRAMA:

PROFESSIONALITZACIÓ RRHH: 
Planificació estratègica de la companyia. 
Evolució de la Prefectura de Personal. Posició dins de l’organització. Organigrama. 
Estructura i Organització del Departament de Personal. 
Pla Integral de Desenvolupament de RRHH.
Grans àrees: Relacions Laborals, Desenvolupament, Administració de Personal i Prevenció de Riscos.

DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL. VISIÓ SOCIAL: 
Planificació estratègica. 
Finalitat i anàlisi del Pla de Desenvolupament. 
Plans de Carrera, Salarials, de Formació, etc.
Elaboració de "Professionalgrama".

ADMINISTRACIÓ PERSONAL. VISIÓ JURÍDICA: 
Contractació: tipus de contractes i estratègia. 
Salaris: sistemes retributius. 
Condicions laborals.

VISIÓ TÈCNICA: 
Anàlisi i descripció de llocs de treball. 
Sistemes de selecció de personal. 
Incorporació i despenjament. 
Formació i desenvolupament. 
Avaluació de l'exercici. 
Compensació i beneficis.

VISIÓ ECONÒMICA: 
Pressupostos. Ràtios. Indicadors.

VISIÓ JURÍDICA: 
Inspecció de Treball. 
Formes de resolució de conflictes. 
Extrajudicial: tècniques de conciliació prèvia, arbitratge, mediació. Procediments judicials.

RELACIONS LABORALS. VISIÓ NEGOCIADORA: 
Negociació col·lectiva.
Relacions amb la representació dels treballadors. 
Pactes.

SITUACIONS CONFLICTIVES: 
Reestructuracions internes: modificacions de condicions laborals. 
Reestructuracions externes: extincions de contracte. 
Reestructuracions complexes: expedients de regulació d’ocupació.

RELACIONS LABORALS INTERNACIONALS: 
Desplaçaments. 
Relacions laborals transfrontereres. 
Grups d’empreses internacionals.

FISCALITAT INTERNACIONAL:

PROCESSOS D'INVESTIGACIÓ INTERNA: ESPECIAL REFERÈNCIA ALS CODIS D'ASSETJAMENT.

PREVENCIÓ RISCOS LABORALS: 
Modalitats organitzatives de la prevenció de Riscos Laborals a l'empresa, implicacions de cadascuna de les modalitats.
Drets dels treballadors i representació legal. 
Avaluacions de riscos i planificació de l’activitat preventiva. 
Auditories legals i voluntàries (ISO 45001:2018). 
Responsabilitat empresarial. 
Responsabilitat social corporativa (vessant social).

EVOLUCIÓ DE L'ADREÇA DE PERSONES: 
La Direcció de l'àrea de persones. 
Posició dins de l’organització. 
Soci estratègic. 
Aportació de valor: D. Ulrich. 
De la teoria a la pràctica: Lideratge en temps de “Rolling crisis”. 
Cas aplicat al sector dels serveis. 
Claus de "remuntada". 
Futur del lideratge de les persones a les organitzacions. 
Reptes de l'àrea de persones a l'organització.

PROFESSORAT:

  • Álex Rodríguez Rodríguez, Professor de l'empresa PREVINT de Prevenció de Riscos.
  • Àngels Postils Lanfranco, Assessora Legal i Tributària.
  • Ana Alós Ramos, Advocada Bufete Uria.
  • Jaime Carbonell Murio, Responsable de Relacions Laborals de HP Espanya.
  • José L. Salido Banús, Advocat i Professor Titular de Dret Laboral de la UB.
  • Juan F. Arza Mondelo, Consultor d'Empreses, Arza & Legazpi.
  • Julia Cuevas Gemar, Consultora de RRHH.
  • Óscar Cuadrado i Serena, Director Recursos Humans d'AREAS. 
  • Rubén Doctor Sánchez-Migallón, Advocat de Cuatrecasas.

TÍTOL:

Per tal d’obtenir el Diploma de la Formació ICAB és necessari el 80% d’assistència a les sessions i superar la prova final.

CANVIS:

El programa, dates, i professorat està subjecte a possibles canvis. L’ICAB es reserva el dret de cancel·lar el programa si considera que no es compleixen amb els requisits necessaris per a l’èxit del mateix.
 
CANCEL·LACIÓ:

En cas d'anul·lacions, es tindrà dret al reemborsament del total satisfet sempre que se sol·liciti per escrit amb una antelació de 15 dies naturals abans del començament del curs.

Les cancel·lacions realitzades una vegada iniciat no tindran dret a cap devolució. 

TRÀMITS INSCRIPCIÓ:

Indicar-nos les dades que desitgeu constin a la factura (una vegada emesa no es podrà modificar).
Abonament de l'import al número de compte de l’ICAB: IBAN:ES30-3183-0803-1620-0007-4928 (entitat bancària ARQUIA) o per telèfon al 936011280/934961880 (amb targeta de crèdit o de dèbit).
Preguem ens envieu el comprovant de la transferència a l'e-mail masters@icab.cat.

  • Possibilitat de pagament en dues quotes, febrer i abril per domiciliació bancària al número de compte que ens indiqueu.

Preus

DescripcióImportImport amb descompte*
Col·legiats/des ICAB col·legiats/des menys de 5 anys 340,00€ 306,00€
Col·legiats/des ICAB col·legiats/des mes de 5 anys 370,00€ 333,00€
Col·legiats/des Altres Col·legis 450,00€ 450,00€
No Col·legiats/des ICAB 480,00€ 480,00€

(*) Els col·legiats/des que tinguin contractat el Servei de formació i documentació tindran un descompte del 10% sobre el preu que s'aplicarà automàticament en el moment de formalitzar-se la reserva.

Inscriu-te
Gestió despatxos | Laboral | Màsters | Curs

Curs d'especialització en Recursos Humans. Estructura i organització del Departament de Personal i RRHH 2024 - Format ON-LINE

Informació general

  • 19/01/2024 - 10/05/2024
  • Divendres de 13 a 15h. Videoconferències en directe per Zoom amb la càmera encesa.
  • De pagament

Comparteix

També et pot interessar

TU POTS CONTROLAR L'ÚS DE LES COOKIES.

A l’ICAB utilitzem cookies a la nostra pàgina. Algunes són estrictament necessàries per al funcionament de la pàgina, i d'altres són opcionals i s'utilitzen per:

  • Mesurar com s'utilitza la pàgina web.
  • Habilitar la personalització de la pàgina web.
  • Per a funcions de publicitat, màrqueting i xarxes socials.

En fer clic a 'Acceptar totes', acceptes la instal·lació de totes les cookies. Si prefereixes configurar-les tu mateix/a o rebutjar-les, fes clic a 'Configuració de cookies'.

Per obtenir més informació, visita la nostra política de cookies.

×