Curs on-line: Usos professionals i publicitat a les xarxes socials; youtube, instagram i Socialpubli. Què es pot fer i en quines condicions? Visió pràctica i aspectes legals
Programa
26/05/2021 Usos professionals de Youtube, Instagram i Socialpubli. Què fan els youtubers? Quant i com cobren? Com funcionen i es gestionen les reclamacions per drets d'autor?
Victor Endrino. Periodista i Youtuber
31/05/2021 Anàlisi de les condicions legals de les xarxes socials. Què podem fer i què no?
Paula Roca. Advocada
02/06/2021 Com es fa publicitat a les xarxes socials actualment? Anàlisi de l'estratègia a les diferents xarxes.
Alba Sala Morera. Innovation & Creativity director. PHD Media Spain
* Les sessions s'impartiran amb el sistema Zoom.
** L'organitzador del curs prohibeix expressament la gravació audiovisual i posterior difusió i exhibició de les imatges en qualsevol suport, ja sigui material o electrònic, així com la producció, edició i / o emissió o difusió, mitjançant reproducció, íntegra o parcial del mateix.
Preus
Descripció | Import |
Persones Associades | 35,00€ |
Descripció | Import |
Col·legiats/des ICAB col·legiats/des | 35,00€ |
Descripció | Import |
No Col·legiats/des ICAB | 70,00€ |

Curs on-line: Usos professionals i publicitat a les xarxes socials; youtube, instagram i Socialpubli. Què es pot fer i en quines condicions? Visió pràctica i aspectes legals
Informació general
- 26/05/2021 - 02/06/2021
- on-line
- Dilluns i dimecres de 18 a 20 hores
- De pagament