Sistemes de comunicació segura (Logalty)

LOGALTY | Exercent | Professionals associats | Solucions per facilitar la tasca professional

Sistemes de comunicació segura (Logalty)

LOGALTY

Servei per a l'enviament de notificacions certificades, tant en paper (Logalty burofax), com electròniques (Logalty burofax electrònic), així com per realitzar contractacions electròniques segures.

Tot això, a través de la plataforma de Logalty (Tercera Part de Confiança regulada a l'article 25 de la Llei 34/2002, de 11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic), en un entorn telemàtic àgil, amb plena seguretat jurídica i importants estalvis de costos.

En concret, podràs fer:

• Notificacions postals certificades ("burofax"), el lliurament amb integritat de contingut i justificant de recepció es duu a terme a una adreça postal del destinatari.
  • Notificacions electròniques certificades ("burofax electrònic"), el lliurament es realitza a una adreça electrònica i la recollida se signa mitjançant un codi PIN enviat per SMS a un mòbil. Contempla també la integritat del contingut i el justificant de recepció.
  • Contractacions electròniques certificades per correu electrònic, el destinatari rebrà un e-mail amb les indicacions per formalitzar el document a Logalty i signarà mitjançant un codi PIN enviat per SMS a un mòbil.

Els tres serveis compleixen amb tota la normativa que els és d'aplicació i són plenament vàlids des del punt de vista jurídic.

Aquesta nova eina, a més de ser molt més ràpida i eficient que els sistemes tradicionals, té un cost molt més competitiu.

Els principals avantatges del servei per als col·legiats/des de l'ICAB són:

• Enviaments segurs: L'eina ICAB-Logalty és el mitjà on el col·legiat/da podrà enviar les seves notificacions i contractes, a través d'una infraestructura segura, que comptarà amb xifrat de les comunicacions (SSL) per preservar la confidencialitat de les trameses.
  • Flexibilitat i innovació: ja que el servei permet, d'una banda, la remissió de notificacions electròniques o en paper i, d'altra, tramitar contractes electrònicament, sobretot a través del mateix sistema i sense moure's de l'oficina, tota la informació sobre els enviaments es tramita electrònicament. El col·legiat/da podrà accedir a serveis de tecnologia d'avantguarda sense necessitat de realitzar cap tipus d'inversió.
  • Validesa jurídica: enviament de notificacions i contractes amb certificació de contingut, justificant de recepció i consignant data i hora d'enviament i perfeccionament. Dipòsit notarial del resum del contingut de l'enviament i certificació de segellat de temps per una Entitat de Certificació. Custòdia de la prova durant 5 anys, com a mínim.
  • Estalvi significatiu de costos sobre altres serveis de notificació i contractació tradicionals: podran estalviar al voltant del 80% en els enviaments electrònics i sobre un 40% en els postals, podent realitzar enviaments de notificacions postals internacionals a més de 130 països.

Per als ciutadans/es, els principals beneficis són la garantia, eficàcia i rapidesa en la tramitació dels serveis.

Recordeu que per utilitzar el sistema cal tenir les finestres emergents habilitades. Teniu un document sobre com habilitar-les aquí.

ACCEDIR