Número de colegiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email
Comissió d'Estrangeria | Comissió Estrangeria | Consell dels Il·lustres Col·legis d'Advocats de Catalunya (CICAC) | Altres cursos

Conferència sobre Protecció Internacional: 'El procediment d’Asil Espanyol. La defensa de les sol·licituds per part dels lletrats i la càrrega de la prova'

LLOC

• PRESENCIAL al Consell dels Il·lustres Col·legis d’Advocats de Catalunya (2a planta)

c/ Roger de Llúria, 113 (Aula 2a planta)
Barcelona. Tel.: 93 487 50 68

• Per VIDEOSTREAMING/INTERNET, des del propi ordinador. El podran visionar en diferit a partir del dia 12/12/2012.

PONENTS

· MARICELA DANIEL. Representant ACNUR Espanya.
· FRANCISCO ORTIZ. Oficial de protecció de l’ACNUR.

OBJECTIU

Conèixer la rellevància del paper del lletrat en el procediment de la protecció internacional i aquelles claus que influeixen notablement en l’estimació o desestimació d’una sol·licitud.

PREU

Presencial: Gratuït