Comissió de Cultura / Formació | Altres cursos

MAE. Management per Advocats d'Empreses (ESADE)

El programa de Management per Advocats d'Empresa està adreçat a advocats d'assessories jurídiques d'empresa que vulguin impulsar el seu paper estratègic dins de la companyia.

Aquest curs d'immersió de tres dies pretén donar una visió de les últimes tendències en les assessories jurídiques en temes de gestió. Es tracta d'una formació molt específica i única des del coneixement profund de la gestió de les assessories i el seu paper en el món actual.

Import de la matrícula

• General: 2.100 €
  • 1.785 € Membres d'Esade Alumni i de el Consell Professional d'Esade Law School ICAB, ICAT i ACC

S'aplicaran bonificacions especials a aquelles empreses/despatxos que inscriguin diversos participants en el mateix programa. Aquest import inclou l'ensenyament, el material docent i els serveis de restauració.

MÉS INFORMACIÓ (contacteu directament amb l'entitat organitzadora)

Comissió de Cultura / Formació | Altres cursos

MAE. Management per Advocats d'Empreses (ESADE)

Informació general

• 05/05/2021 - 07/05/2021
  • Esade Law School - Avinguda Marqués de Mulhacén 40-42 - 08034 Barcelona
  • 5, 6 i 7 de maig de 2021 de 9 a 18h.