Número de colegiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email
Consell dels Il·lustres Col·legis d'Advocats de Catalunya (CICAC) | Altres cursos

Xerrada sobre els Recursos Lingüístics de Català a la Xarxa

L’objectiu de la conferència consisteix a divulgar les eines GRATUÏTES de què disposa l’advocacia per poder utilitzar el català amb normalitat com a llengua professional. Es donaran a conèixer els diccionaris i glossaris jurídics que hi ha actualment al mercat, les últimes novetats en formularis jurídics en català, el traductor automàtic i les bases de dades legislatives en català, entre molts altres recursos GRATUÏTS.

Aquesta activitat l’organitza el Col·legi d’Advocats de Barcelona juntament amb el Consell de l’Advocacia Catalana, i  s’emmarca dins el Pla de Treball 2011 que la Comissió de Llengua del CICAC ha signat juntament amb la Generalitat de Catalunya per impulsar l’ús del català en l’àmbit jurídic.

Places limitades per rigorós ordre d'inscripció. Inscripcions per correu electrònic a: serveilinguistic@cicac.cat

Per a més informació:

Telf. 934 670 020