Titulars

2005: Sessió Solemne i homenatge als advocats que compleixen 50 anys com a col·legiats de l'ICAB

12 personalitats rebran la medalla del Col·legi
Fri Feb 04 00:00:00 CET 2005
150 advocats rebran aquesta tarda el pin d'or de l'ICAB i un diploma acredatiu pels 50 anys de col·legiació en aquesta corporació. Aquest homenatge, tindrà lloc al llarg de la Sessió Solemne, que es durà a terme a les 17h al Saló d'Actes.

L’acte institucional de la celebració de Sant Raimon de Penyafort, estarà presida per la Junta de Govern i hi assistiran diversos representants del món judicial i polític.

Durant la Sessió Solenme, també es lliurarà les medalles del Col·legi a les següents 12 personalitats.

- Anton Cañellas i Balcells,
- Àngel García Fontanet,
- José Irineo López Rodríguez,
- Agustín Luna Serrano,
- Lluís Muñoz Sabaté,
- Joan Núñez Ferrer,
-Elisabeth Ortinez Serra,
- Octavio Pérez-Vitoria Moreno,
- Joan Rigol i Roig,
- José María Romero de Tejada Vilafranca,
- Luis Antonio Sales Camprodón,
- Guillem Vidal Andreu.

Un cop finalitzada la Sessió Solemne tindrà lloc el Sopar de Gala, al Centre de Convencions Internacional de Barcelona, a l’esplanada del Fòrum (Rambla Prim 1-7).