Protocol | Titulars

60 nous col·legiats de l'ICAB juren o prometen les normes deontològiques de la professió durant l'acte d'imposició de togues celebrat el 20 de juliol

Aquest dimecres, 20 de juliol de 2022, s’ha celebrat a la Sala d’Actes de la seu del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona la cinquena sessió d’imposició de togues post-pandèmia, la darrera programada abans de les vacances. Durant aquest acte simbòlic, 60 nous "togats" han promès o jurat les normes deontològiques de l’Advocacia.

Wed Jul 20 21:00:00 CEST 2022

La benvinguda de l’acte ha anat a càrrec del degà de l’ICAB, Jesús M. Sánchez, que ha donat la paraula a Maria Antonia Coscollola, magistrada del Jutjat d’Instrucció núm. 24 de Barcelona; Adriana Archs, vocal del Grup de l’Advocacia Jove (GAJ); i Francesc Xavier Ibáñez, nou togat.

El secretari de l’ICAB, Joaquim de Miquel Sagnier, ha explicat les instruccions i ha anat cridant individualment els nous col·legiats i col·legiades a l’escenari. Tots ells s’han posat la toga i han jurat o promès les normes deontològiques de la professió acompanyats pel seu padrí o padrina i els seus familars.

També han participat en aquest emotiu acte la vicedegana del Col·legi, Susana Ferrer, així com els diputats de la Junta de Govern de la Corporació Carles Garcia Roqueta, Ramon Casanova, Núria Flaquer, Montse Pintó, Mireia Ramon i Albert Carles Subirats

A causa de la COVID-19, aquest acte ha estat més de dos anys sense celebrar-se. És per aquest motiu que durant les darreres setmanes s’han dut a terme cinc actes d'imposició de togues (17 de maig, 21 de juny i 4, 11 i 20 de juliol). Passat l'estiu s'avisarà a nous col·legiats/des per dur a terme aquest acte simbòlic.

Bones vacances i benvinguts al Col·legi de l’Advocacia de Barcelona!