Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ)

AGM & Summer Conference de l'EYBA: petita descripció del contingut de les conferències i dels seus respectius ponents

Encara tens dubtes per assistir a l'AGM & Summer Conference? Potser et servirà d’ajuda si et proporcionem una petita explicació dels temes específics que seran tractats a cada conferència.
Mon May 26 00:00:00 CEST 2014

A més a més, trobaràs una petita descripció de la trajectòria professional dels respectius ponents, advocats joves com tu.

Et convidem a que facis una ullada al següent enllaç i facis la inscripció per assistir al Congrés si encara no l'has feta!