Premis, Beques i Subvencions

Atorgat el Premi Memorial Degà Josep Joan Pintó Ruiz 2020

El Premi Memorial Degà Josep Joan Pintó Ruiz va ser instituït el 2020 per la Junta de Govern de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona per honrar la memòria de l’Excm. Sr. Josep Joan Pintó Ruiz, qui va ser degà del Col·legi (1978-1982), estimat i admirat per tots, acadèmic de número de l’Acadèmia de Jurisprudència i Legislació de Catalunya, vicepresident del Consejo General de la Abogacía Española i un referent excepcional en el món de l’advocacia, de la justícia i per a la societat.

Mon Sep 20 13:42:56 CEST 2021

El Premi està destinat a ajudar a la realització d’un treball sobre un tema de Dret civil català per part d’advocats i advocades en exercici.

El Jurat de la primera edició del Premi, integrat pel senyor Ramon Casanova, diputat de la Junta de Govern, pel senyor Frederic Munné, diputat de la Junta de Govern, per la senyora Montse Pintó, diputada de la Junta de Govern i representant de la família del degà Josep Joan Pintó Ruiz, pel senyor Màrius Miró, advocat i pel senyor Miquel Serra, president de la Secció de Dret civil del Col·legi, reunit en sessió de 13 de setembre de 2021, ha acordat atorgar el Premi Memorial Degà Josep Joan Pintó Ruiz 2020 a:

• Leticia Ubieto Alamillo pel seu projecte d’investigació “La captación de la voluntad del testador y la cláusula “ad cautelam” como solución”.

El lliurament d’aquest Premi tindrà lloc a la seu de l’ICAB en el marc dels actes organitzats amb motiu de la Festivitat de Sant Raimon de Penyafort 2022.

Barcelona, setembre 2021

• Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 22 al 28 de març del 2024

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.
  • Premis i Beques | Premis, Beques i Subvencions

Concurs Contes d'Advocats/des. Edició XXV (2024)

El termini de presentació de contes serà fins al 28 de juny de 2024.
  • Premis i Beques | Titulars | Premis, Beques i Subvencions

Participa als Premis ICAB 2023! Tens temps fins al 3 d'abril del 2024

S'ha ampliat el termini de presentació de les candidatures fins al 3 d'abril de 2024 dels següents Premis Jurídics que convoca l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).