Número de colegiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email
Sant Raimon de Penyafort 2012 | Sant Raimon de Penyafort

Avui, retransmissió per videostreaming de la 2a sessió d'homenatge als col·legiats que han complert 25 anys de col·legiació

Igual que l'any passat, les sessions de Sant Raimon d'homenatge als col·legiats que han complert 25 anys de col·legiació es podran seguir des del propi despatx per videostreaming a través de la pàgina web col·legial.
01/02/2012

La primera sessió es va celebrar el 30 de gener i la segona tindrà lloc aquesta tarda a la Sala d'Actes de la seu col·legial (c/ Mallorca, 283) a les 17 hores.

Per a aquesta segona jornada, el convidat serà Ferran Ramon-Cortés, professor de comunicació personal i escriptor.  Durant l'acte es procedirà al lliurament dels premis Noves Idees i Memorial Roda i Ventura.

>>> 2a SESSIÓ D'HOMENATGE DELS 25 ANYS - EN DIRECTE (01/02/2012)

* NOTA: Recordeu que per veure el vídeo cal tenir les finestres emergents habilitades. Té un document sobre com habilitar-les aquí.

La primera sessió va tenir com a convidat  Albert Sáez, director adjunt de El Periódico de Catalunya i amb una àmplia trajectòria en el món de la comunicació. Durant la cerimònia es va procedir al lliurament dels premis Amadeu Maristany, Pèrits Judicials i Duran i Bas.

• Sant Raimon de Penyafort

Sant Raimon de Penyafort 2021

En el marc d’un context insòlit, a causa de la COVID-19, la celebració de la festivitat de Sant Raimon de Penyafort 2021 es farà de forma diferent, amb un programa especial on no faltarà la formació on-line de màxim nivell.
  • Sant Raimon de Penyafort 2012 | Secretaria de Junta de Govern | Sant Raimon de Penyafort

Segueix en directe la Sessió Solemne

Aquest divendres, 3 de febrer, a les 17 hores, el Col·legi d’Advocats de Barcelona retrà homenatge als més de 50 lletrats que enguany compleixen les noces d’or de la professió en la tradicional Sessió Solemne de Sant Raimon de Penyafrot. ...
  • Sant Raimon de Penyafort 2012 | Sant Raimon de Penyafort

XXè aniversari de la Federació de Col·legis d’Advocats d’Europa

Commemoració al Col·legi d’Advocats de Barcelona del XXè aniversari de la Federació de Col·legis d’Advocats d’Europa, presidit per Sa Majestat el Rei. Segueix la sessió per videostreaming.