CONVOCATÒRIA DE PREMSA INTERCOL·LEGIAL: La Intercol·legial Jove de Catalunya analiza de forma interdisciplinaria el acceso a la vivienda y los retos de la emancipación entre este colectivo
La Intercol·legial de Professionals Jove de Catalunya organitza per a demà dimecres 14 de maig, a les 18.30 h, la taula rodona “L’accés a l’habitatge dels joves de Catalunya: una mirada interdisciplinària sobre el repte de l’emancipació”, a la seu del Col·legi d’Economistes de Catalunya.
L’acte comptarà amb les intervencions de benvinguda i presentació inicial a càrrec d’Àlex Segarra, vicepresident de la Comissió de Joves Economistes, i Alexander Salvador, president de la Intercol·legial de Professionals Joves de Catalunya, respectivament.
L’objectiu d’aquesta jornada és reflexionar i debatre sobre les dificultats d’accés a un habitatge tenint en compte l’actual context social marcat per l’encariment dels preus dels immobles, l’escassetat de parc públic, la precarietat laboral i l’especulació.
Per aquest motiu, i amb la finalitat d’abordar de forma interdisciplinària la situació que han d’afrontar les persones que volen emancipar-se, especialment, els més joves la taula de la Intercol·legial, l'acte comptarà amb les intervencions de Ferran Piqué i Anguera, president de la Comissió de Joves del Col·legi d’Economistes de Catalunya; Ariadna Vila, vocal de la Junta de Govern del Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya; Pep Quílez Soler, vocal de la Junta de Govern del Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya; Alejandro Llorens, vocal de la Junta de Govern del Col·legi d'Administradors de Finques de Barcelona – Lleida. La taula serà moderada per Clara Pàmies Codina, periodista.
La Intercol·legial Professional Jove ha impulsat aquest espai d’anàlisi per mostrar les aportacions i possibles solucions que poden fer les professions col·legiades joves davant situacions complexes que viu la nostra societat.
Els mitjans de comunicació que vulguin assistir a aquest acte han de confirmar assistència a intercat@icab.cat
La Intercol·legial de Professionals Joves
La Intercol·legial de Professionals Jove de Catalunya va néixer l’abril de 2024 com a agrupació que engloba a representants joves de les corporacions professionals que formen part de l'Associació Intercol∙legial, que representa més de 100 col·legis professionals amb més de 250.000 col·legiats/des de tots els àmbits professionals.
