Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort | Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort

Convocatòria del Concurs de Dibuix Infantil de la Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort “Els drets dels infants”

Podran participar en el Concurs els fills/filles, néts/nétes o familiars en general dels col·legiats i col·legiades d’un col·legi de l’advocacia. La data límit de presentació del dibuix a concurs serà el 7 de novembre de 2022.

Fri Nov 04 00:00:00 CET 2022

La Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort, amb seu a l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, té entre les seves finalitats la realització d’accions de caràcter educatiu per a la difusió de la cultura jurídica, amb una atenció especial a totes les qüestions relacionades amb la protecció jurídica dels menors.

En aquest sentit, coincidint amb el 63è aniversari de la Declaració dels Drets dels Infants, la Fundació Sant Raimon de Penyafort ha organitzat el Concurs de Dibuix Infantil “Els Drets dels Infants”.

Els dibuixos que es presentin a concurs hauran d’il·lustrar algun dels següents drets de la Declaració de Drets dels Infants:

Dret a una alimentació, habitatge i atenció mèdica adequats.

Dret a l’educació gratuïta, Dret a divertir-se i a jugar.

Dret a rebre una educació que fomenti la solidaritat, l’amistat i la justícia entre tothom.

Hi haurà dues categories:

Categoria A: concursants de primer, segon i tercer de primària.

Categoria B: concursants de quart, cinquè i sisè de primària.

Els premis seran els següents:

Categoria A:

Primer Premi: Diploma, tablet educativa i material de pintura.

Segon Premi: Diploma, material de pintura i llibres.

Categoria B

Primer Premi: Diploma, tablet educativa i material de pintura.

Segon Premi: Diploma, material de pintura i llibres.

El Jurat del Premi serà el Patronat de la Fundació i la seva decisió s’emetrà el 21 de novembre de 2022.

Els dibuixos, juntament amb el formulari normalitzat de presentació, poden presentar-se

• Per e-mail, en format PDF o fotografia, indicant en l’assumpte “Concurs de Dibuix Infantil”, adreçat a fundaciosantraimon@icab.cat .
  • Per correu postal adreçat a la Fundació Sant Raimon de Penyafort, carrer de Mallorca núm. 283, 08037 Barcelona, indicant en el sobre “Concurs de Dibuix Infantil”.
  • Presencialment al Registre de la Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort, carrer de
    Mallorca, núm. 283, planta baixa, Barcelona, de dilluns a divendres de 9 a 20 h.

Podeu consultar les Bases completes d’aquest Concurs de Dibuix en el díptic adjunt (a peu de pàgina) juntament amb el formulari normalitzat de presentació.

Os agrairem la difusió  d’aquest Concurs des dels vostres canals de comunicació institucional.

Amb el patrocini de: Mutualidad de la Abogacía / Altermútua

Consultes: Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort.- Secretaria de Suport.

C/Mallorca, 283 (Seu ICAB) , 2a planta, 08037 Barcelona. Telèfon 93 601 12 28

Correu electrònic: fundaciosantraimon@icab.cat