Número de colegiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email
Secció de Dret Lingüístic

Cursos de nivells B (B2), C (C1) i llenguatge jurídic per a advocats (2021)

Període d’inscripció: de l’1 al 10 de desembre de 2020 (o fins que hi hagi places disponibles)

01/12/2020

La Generalitat de Catalunya, mitjançant els departaments de Cultura i de Justícia, ofereix cursos de nivells B (B2), C (C1) i llenguatge jurídic per a advocats, de conformitat amb l’Acord de col·laboració entre l’Administració de la Generalitat de Catalunya i les institucions representatives dels col·lectius professionals de l’àmbit jurídic, per fomentar el coneixement i l’ús del català, signat el 12 de maig de 2015.

Aquests cursos ofereixen la possibilitat de preparar el certificat de nivell B, C o llenguatge jurídic i accedir a un examen amb certificat oficial del Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada, equivalent al que expedeix la Direcció General de Política Lingüística.

Els cursos es basen en un sistema d’autoaprenentatge, amb exercicis autocorrectius ubicats en una aula virtual, el seguiment del qual comporta una dedicació total de temps equivalent a 80 hores lectives (60 hores en el curs de llenguatge jurídic).

• Inici del curs: 11 de gener de 2021
  • Finalització del curs i prova final: juny de 2021