Departament Internacional | Circulació

El Col·legi d'Advocats de Barcelona prepara la 3a edició de la Fira de l'Advocacia

L’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona (ICAB) ultima els detalls de la 3a Fira de l’Advocacia, que se celebrarà el 29 i 30 de gener de 2015. Aquest esdeveniment, dedicat especialment al networking, es farà a la seu del Col·legi i comptarà amb l’assistència d’advocats i advocades de 22 països.
Mon Oct 27 00:00:00 CET 2014

Bèlgica, França, Brasil, Xina, Alemanya, Índia, Irlanda, Itàlia, Japó, Letònia, Luxemburg, Marroc, Holanda, Polònia, Perú, República Txeca, Rússia, Turquia, Regne Unit i Estats Units ja han confirmat la seva participació a la Fira que, igual en les dues primeres edicions, espera reunir més de 400 advocats i advocades.

En aquesta ocasió, la Fira serà més internacional que mai, per afavorir el networking i la creació de xarxes de negoci, de sinergies entre despatxos d’arreu del món. Els contactes entre els diferents advocats es faran presencialment i, com a novetat per al 2015, també virtualment. L’objectiu serà la creació de milers de parelles de fet d’advocats professionals. Posa’t al dia i internacionalitza el teu despatx!

T’esperem a la Fira de l’Advocacia, el 29 i 30 de gener. No te la pots perdre! Fes un forat a la teva agenda!

Properament informarem del programa i de la forma d’inscripció.

Per a més informació podeu contactar amb internacional@icab.cat