Màrqueting | Sant Raimon de Penyafort

El Concurs PhotografICAB 2022 ja té guanyadors

Lorena Ortiz, vocal del GAJ, ha obtingut el primer premi. El segon i tercer premi s’han atorgat, respectivament, a Lluís Batlló, profesor de l’EPJ, i Alexander Salvador, vicepresident del GAJ

Mon Feb 07 15:13:34 CET 2022

Ja tenim guanyadors de la III edició del Concurs PhotografICAB convocat en el marc de la festivitat de Sant Raimon de Penyafort 2022.

La guanyadora del certamen fotogràfic ha estat Lorena Ortiz Cabanes, vocal del Grup de l'Advocacia Jove (GAJ) de Barcelona, que s'endurà el premi de 500  i la impressió en alta qualitat de la imatge.

El segon i tercer premi han recaigut, respectivament, en Lluís Batlló, professor de l'Escola de Pràctica Jurídica, especialitzat en Dret penal i membre del Consell Assessor de Món Jurídic i en Alexander Salvador, vicepresident del GAJ Barcelona, que com a premi obtindran la seva imatge impresa i emmarcada en gran format.

El PhotografICAB volia mostrar el talent dels col·legiats/des i associats/des envers l'art fotogràfic i la visió d'ells mateixos del món jurídic en un any tan complicat, marcat per la pandèmia.  Enguany, el concurs d’Instagram portava per lema: "Un món recuperat, l'advocacia després de la COVID".

Donar l'enhorabona a tots els guanyadors/es i agrair la participació de tots i totes al #PhotografICAB22!

GUANYADORS PHOTOGRAFICAB 2022

•  1r Premi: Lorena Ortiz Cabanes, vocal GAJ Barcelona
  •  2n Premi: Lluis Batlló, professor de l'EPJ (Dret Penal) i membre del Consell Asessor de Món Jurídic
  •  3r Premi: Alexander Salvador, vicepresident GAJ Barcelona