Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ)

El GAJ Barcelona organitza un any més el Concurs d’Oratòria Amadeu Maristany el pròxim 6 de febrer i la primera edició del Concurs Internacional d’Oratòria Internacional

El GAJ Barcelona - Concurs d’Oratòria Amadeu Maristany se celebrarà el pròxim 6 de febrer a les 19 hores amb ocasió de la festivitat de Sant Raimon de Penyafort. Podeu consultar les bases si voleu participar i sou membres del GAJ Barcelona.
Tue Jan 21 00:00:00 CET 2014

Por otra parte, y con el fin de internacionalizar el GAJ Barcelona, se ha organizado también un Concurso Internacional de Oratoria en el que los jóvenes abogados de otros países que asistan al San Raimundo de Peñafort tendrán la oportunidad de mostrar su destreza para hablar inglés en público.

Las bases de este concurso también están adjuntadas (a pie de página).

¡Suerte!

Patrocina: VINS TORRES