Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ)

IOGAJ 2022 - ÚLTIMES PLACES!

Des del Grup de l'Advocacia Jove de Barcelona creiem en l'esport i l'exercici físic com a eina per afavorir els hàbits saludables dels advocats i advocades, així com un nou concepte de networking; desenfadat, alegre, divertit i saludable.

01/03/2022

L'advocacia i l'esport, sempre de la mà! Ajuda'ns a construir una millor advocacia i uneix-te a la nostra comunitat #GAJFit.

Les dates de IOGAJ previstes per als propers mesos són les següents:

Pati de Columnes de l'ICAB

Març:

1a sessió Dilluns 7 de març 2022

2a sessió Dilluns 21 de març 2022

Abril:

3a sessió Dilluns 4 d’abril 2022

4a sessió Dilluns 25 d’abril 2022

Maig:

5a sessió Dilluns 9 de maig 2022

6a sessió Dilluns 30 de maig 2022

IMPORTANT: Els i les alumnes han de portar la seva estoreta

Horari: De 20.00 a 21.00 hores

Preu: 15€  euros

INSCRIPCIONS ON-LINE

• Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona)

Torneig de pàdel del GAJ el 9 d'abril de 2022

Us informem que el dia 9 d'abril de 2022 celebrarem el proper torneig de PADEL GAJ al PADEL INDOOR BADALONA http://padelindoorbadalona.com/. El campionat, en modalitat Americà, començarà a les 09.30 hores i acabarà a les 11.30 hores.
  • Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ)

Afterwork del GAJ el 10 de març de 2022

El Grup de l'Advocacia Jove (GAJ) del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona organitza un nou Afterwork el dijous 10 de març de 2022, a les 19:30h, al restaurant "El Cinco" de Barcelona (Plaça Joan Llongueras, 5, 08021 Barcelona).
  • Comissió d'Estrangeria | Comissió de Justícia Penal Internacional | Comissió de Relacions Internacionals | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia | Notes de Premsa

Projecte de l'Advocacia de Barcelona "Ukrainian Population Assistance"

La Junta de Govern de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, el passat dijous 24 de febrer de 2022 va fer pública la seva condemna a la declaració unilateral de guerra i invasió d'Ucraïna per part de Rússia.