Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Notícies

Inspecció als Jutjats de Mercantil números. 5 i 6 de Barcelona

Us informem que el Consejo General del Poder Judicial ha comunicat que està prevista la realització d'una inspecció ordinària als Jutjats del Mercantil números. 5 i 6 de Barcelona  i que la efectuarà durant la setmana del 29 de novembre al 3 de desembre de 2021.

Wed Oct 20 12:39:00 CEST 2021

Visites guiades a la Biblioteca ICAB el primer dimarts de mes

El 7 de maig de 2024, com cada primer dimarts de mes, es faran visites guiades a la Biblioteca de l'ICAB.
  • Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 27 d'abril al 3 de maig del 2024

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.
  • Sant Raimon de Penyafort

SAVE THE DATE! Sant Raimon de Penyafort 2024

El proper Sant Raimon de Penyafort de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), al mes de juny. Aquest proper 2024, Sant Raimon ens porta la primavera.