Oberta la matrícula per al Curs sobre Dret, Periodisme i Internet
El curs està adreçat als professionals de l’advocacia que busquin conèixer els aspectes legals més rellevants que afecten a la pràctica del periodisme i analitzar com es resolen les qüestions jurídiques de més importància, conseqüència de la col·lisió entre les llibertats informatives i els drets de la personalitat, especialment a les xarxes socials i Internet.
La formació constarà de quatre grans mòduls: introducció i marc legal, les llibertats informatives, drets de la personalitat i conflictes més habituals en periodisme.
Aquests comptaran amb les ponències de Xavier Salla García, advocat i doctor en Dret, periodista i professor de la Universitat Autònoma de Barcelona; Sergio de Juan-Creix, advocat especialitzat en Propietat Intel·lectual i Industrial i Noves Tecnologies i professor de la Universitat Oberta de Catalunya; Jordi Bacaria Martrus, advocat, i Isabel Mosquera, advocada especialitzada en Propietat Intel·lectual.
Per a més informació i inscripcions, visiteu el següent enllaç
Contacte
-
Comissions
-
Mallorca, 283
08037 Barcelona , Barcelona (Espanya) - 93 496 18 80
- Fax: 93 487 16 49
- comissions@icab.cat
- Comissió d'Advocats de Responsabilitat Civil i Assegurances, Comissió de Defensa dels Drets de la Persona i del Lliure Exercici de l'Advocacia, Comissió de Dones Advocades, Comissió de Dret Penitenciari, Comissió de Drogues , Comissió de Justícia Penal Internacional , Comissió dels Drets de la Gent Gran , Comissió per a la Igualtat de Drets dels Nous Models de Família, Comissió de Prospectives
-
Mallorca, 283