Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) / Formació | Formació ICAB

Per iniciar-vos en l’advocacia, inscriviu-vos a l’EPJ (edició març 2022), en format presencial i online

Si el que voleu és iniciar-vos en l’exercici del l’advocacia, la formació que necessiteu és el Postgrau de Pràctica Jurídica

01/12/2021

Es tracta d’un curs dissenyat per aportar al alumnat la destresa i experiència que un llicenciat o llicenciada o graduat o a graduada en Dret requereix, ja que és una bona forma de poder aproximar-vos a la pràctica real de les diferents disciplines, obtenint una visió global de les implicacions de la pràctica professional.

Amb aquest Postgrau els i les alumnes podran triar especialitzar-se en 2 de les 7 àrees del Dret (Civil, Penal, Laboral, Administratiu, Mercantil, Família i Financer). L’especialització en el Dret esdevé essencial, doncs permet proporcionar als clients un assessorament d’alta qualificació.

A més, el món globalitzat en què vivim exigeix cada cop l’especialització en pràcticament totes les professions, i l’advocacia no està exempta d’aquesta tendència.

Per segon any consecutiu l’Escola de Pràctica Jurídica ICAB ofereix dues modalitats.  Amb l’edició on-line podreu formar-vos còmodament des de casa o el despatx, ja que potenciem la màxima participació i interacció entre els professors i l’alumnat.  Aquesta modalitat ens permet arribar a un major nombre de persones, més diverses i d’arreu del territori, la qual cosa enriqueix sens dubte l’EPJ.

En la modalitat presencial les classes es fan en grups reduïts i les aules estan condicionades per tal de garantir les mesures sanitàries establertes per fer front a la COVID-19. Aquesta opció permet conèixer de manera més directa tant al professorat com als companys de classe, de manera que incentiva més el networking i establir amistats amb els companys.

Tant si es tria una opció com una altra, els i les estudiants assumiran amb èxit el seu objectiu ja que els professors que imparteixen aquest Postgrau són grans professionals amb molta habilitat comunicativa que fan l’aprenentatge molt enriquidor, sobretot a nivell pràctic.

Inscripcions obertes! Reserveu la vostra plaça!

No ho dubteu, l’EPJ permet als i les alumnes obtenir les eines i recursos per afrontar l’exercici professional amb les màximes garanties.

VÍDEOS PROMOCIONALS DE L'EPJ-ICAB