Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB

Postgrau en infància, adolescència, família i capacitat 2022-2023 (presencial i on-line)

Nova proposta d’Especialització Jurídica al Col·legi de l’Advocacia de Barcelona per al curs 2022-2023: un Postgrau en infancia, adolescencia, familia i capacitat, en doble format (presencial i on-line, a escollir). Inici: 28 d’octubre de 2022. Matrícula oberta!

14/06/2022

INSCRIPCIONS PER A L'EDICIÓ 2022-2023 (format on-line)

INSCRIPCIONS PER A L'EDICIÓ 2022-2023 (format presencial)

Aquest curs, en col·laboració amb la Plataforma “Familia y Derecho”, tindrà un caràcter transversal i serà impartit des d'una perspectiva interdisciplinària.

S’adreça als operadors jurídics, en particular als advocats/des que intervenen en processos de protecció de la infància i l'adolescència, de ruptura de parelles i de constitució de mesures de suport a persones amb discapacitat.