Reunió de treball amb els presidents/es de les Seccions ICAB
Aquest dijous, 30 de gener de 2025, s'ha celebrat a la seu col·legial la trobada periòdica dels presidents i presidentes de les Seccions de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) per abordar les pròximes activitats formatives, intercanviar idees i reforçar la coordinació amb la vida col·legial.
La reunió ha estat presidida per Cristina Díaz-Malnero, diputada de la Junta de Govern responsable de les Seccions, que constitueixen la columna vertebral de la formació continuada de l’ICAB i han de tenir el protagonisme, el prestigi i el reconeixement que mereixen.
La Formació Continuada i les Seccions són una de les prioritats de la Junta encapçalada per la degana Cristina Vallejo, que ha fixat en el seu Pla de Govern, com a objectiu estratègic, potenciar la coordinació i elaboració conjunta de l’oferta formativa amb les Seccions de l’ICAB.
Les Seccions de la Comissió de Cultura i Formació de l’ICAB tenen com a objectiu impulsar la investigació, promoure l’especialització en les diferents branques del Dret i fomentar la formació continuada, desenvolupant una activitat intensa en tots aquests àmbits.
Contacte
-
Comissions
-
Mallorca, 283
08037 Barcelona , Barcelona (Espanya) - 93 496 18 80
- Fax: 93 487 16 49
- comissions@icab.cat
- Comissió d'Advocats de Responsabilitat Civil i Assegurances, Comissió de Defensa dels Drets de la Persona i del Lliure Exercici de l'Advocacia, Comissió de Dones Advocades, Comissió de Dret Penitenciari, Comissió de Drogues , Comissió de Justícia Penal Internacional , Comissió dels Drets de la Gent Gran , Comissió per a la Igualtat de Drets dels Nous Models de Família, Comissió de Prospectives
-
Mallorca, 283
-
Formació ICAB - Comissió de Cultura
-
Mallorca, 283 / Mallorca, 281 (Centre de Formació)
08037 Barcelona , Barcelona (Espanya) - 93 601 12 80 / 93 496 18 80
- Fax: 93 215 04 29
- cultura@icab.cat
- formacio@icab.cat
-
Mallorca, 283 / Mallorca, 281 (Centre de Formació)
menú