Número de colegiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email
Sant Raimon de Penyafort 2012 | Secretaria de Junta de Govern | Sant Raimon de Penyafort

Segueix en directe la Sessió Solemne

Aquest divendres, 3 de febrer, a les 17 hores, el Col·legi d’Advocats de Barcelona retrà homenatge als més de 50 lletrats que enguany compleixen les noces d’or de la professió en la tradicional Sessió Solemne de Sant Raimon de Penyafrot. L’acte es podrà seguir per videostreaming a la pàgina web col·legial.
03/02/2012

Durant la sessió es lliuraran als homenatjats els diplomes i pins d’or commemoratius. També es procedirà a entregar les medalles de la corporació a Aldo Bulgarelli, Roser Pallerols, Xavier Puigdolers i l’Associació Catalana de Juristes Demòcrates, així com el Premi Felip Portabella al Magistrat-Jutge del Jutjat d’Instrucció núm. 11 de Barcelona a Francisco González Maíllo.

L'esdeveniment se celebrarà a la Sala d’Actes i comptarà amb l’assistència del president de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas; del president del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, Miguel Ángel Gimeno; del president del Consejo General de la Abogacía Española (CGAE), Carlos Carnicer; del president del Consell de Col·legis d’Advocats de Catalunya (CICAC), Antoni Molas, i el degà de l’ICAB, Pedro L. Yúfera.

La Sessió Solemne es podrà seguir en directe per videostreaming a la pàgina web de l’ICAB a través del següent enllaç:

SESSIÓ SOLEMNE 50 ANYS COL·LEGIACIONS (En directe)

* NOTA: Recordeu que per veure el vídeo cal tenir les finestres emergents habilitades. Té un document sobre com habilitar-les aquí.