Sistema e-Justícia. Índex electrònic.
Conforme detalla l’acord, des del 1 de gener del 2019 els documents presentats per Advocats, Procuradors i Graduats Socials que acompanyin a una comunicació telemàtica (demanda TTA o escrit RED) s’han d’ajustar necessàriament a la proposta indicada.
En cas que es produeixi alguna presentació no compleixi els detalls de la proposta inclosa a l’acord, és possible que resulti necessari repetir la presentació. Podria ser el cas que el deganat responsable pugui rebutjar una demanda abans de registre i/o també podria donar-se la situació que un jutjat destí de l’escrit afectat pugui proveir en el sentit de fer necessària una nova presentació, tots dos casos emparats per la necessitat de compliment de la normativa aprovada pel Secretari de Govern.
Us recordem que és necessari aportar còpies dels escrits presentats telemàticament. Els escrits i documents han d’estar foliats i amb un índex que permeti la localització i consulta.
Documents
-
Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | CRAJ - Acords Jutjats, Tribunals i Fiscalia131.2919921875 Kbpdf
Acord del Secretari de Govern del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya. Índex electrònic (23/11/2018)
Contacte
-
Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)
-
Mallorca, 283
Barcelona, Barcelona (Espanya) - 93 601 13 44 / 93 496 18 80
- craj@icab.cat
-
Mallorca, 283