Número de colegiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email
Sant Raimon de Penyafort 2012 | Sant Raimon de Penyafort

XXè aniversari de la Federació de Col·legis d’Advocats d’Europa

Commemoració al Col·legi d’Advocats de Barcelona del XXè aniversari de la Federació de Col·legis d’Advocats d’Europa, presidit per Sa Majestat el Rei. Segueix la sessió per videostreaming.
02/02/2012

Aquest acte té lloc en el marc de la celebració de la festivitat col·legial de Sant Raimon, que va començar el passat 24 de gener i finalitzarà el 4 de febrer.

>>> EN DIRECTE - 20è aniversari FBE

• Sant Raimon de Penyafort

Sant Raimon de Penyafort 2021

En el marc d’un context insòlit, a causa de la COVID-19, la celebració de la festivitat de Sant Raimon de Penyafort 2021 es farà de forma diferent, amb un programa especial on no faltarà la formació on-line de màxim nivell.
  • Sant Raimon de Penyafort 2012 | Secretaria de Junta de Govern | Sant Raimon de Penyafort

Segueix en directe la Sessió Solemne

Aquest divendres, 3 de febrer, a les 17 hores, el Col·legi d’Advocats de Barcelona retrà homenatge als més de 50 lletrats que enguany compleixen les noces d’or de la professió en la tradicional Sessió Solemne de Sant Raimon de Penyafrot. ...
  • Sant Raimon de Penyafort 2012 | Sant Raimon de Penyafort

Avui, retransmissió per videostreaming de la 2a sessió d'homenatge als col·legiats que han complert 25 anys de col·legiació

Igual que l'any passat, les sessions de Sant Raimon d'homenatge als col·legiats que han complert 25 anys de col·legiació es podran seguir des del propi despatx per videostreaming a través de la pàgina web col·legial.