open menu menú
Advocacia Barcelona

Young European Lawyers Academy (YELA)

FORMACIÓ INTERNACIONAL ICAB

Young European Lawyers Academy (YELA)

L’ICAB, i conjuntament amb l’Academy of European Law (ERA), forma un consorci en el projecte “Young Lawyers European Academy” (YELA). Objectiu

L'objectiu principal del projecte és donar a conèixer els àmbits transversals del dret de la UE i poder contribuir a l'aplicació efectiva i coherent del dret de la UE entre els joves advocats que exerceixen la pràctica privada d'arreu d'Europa.

En aquest projecte s'organitzaran una sèrie de cursos intensius d'una durada de deu dies en anglès a Trier (Alemanya), oferint formació inicial a 30 joves advocats per grup sobre dret de la UE. Proporcionarà una plataforma per a l'intercanvi de bones pràctiques, informació i coneixement creant contactes estrets entre joves advocats de diferents estats membres de la UE.

Per què hauríeu d’aplicar?

Cada curs consta de tretze sessions que estaran orientades a la pràctica i oferiran una combinació de mètodes de formació, que van des de conferències fins a exercicis en grup presentats per experts jurídics de la UE i nacionals, inclosos advocats amb experiència en la pràctica privada.

S'inclouran visites al Tribunal de Justícia de la UE a Luxemburg i al Tribunal Europeu de Drets Humans a Estrasburg.

Despeses

S'oferirà allotjament, doncs els costos de l’hotel tant de Trier com d’Estrasburg són reservats i pagats per l’ERA. Els participants s'allotjaran a l'Hotel Deutscher Hof Trier*** i al Novotel Strasbourg Centre Halles****.

Tots els joves advocats seleccionats per participar en el curs rebran una contribució als seus costos de viatge en funció de la distància des d'on es desplacen. Als participants del Col·legi d'Advocats de Barcelona els hi abonaran la següent contribució a les seves despeses de viatge: 340 €

Els desplaçaments a Luxemburg i Estrasburg són organitzats i pagats per la ERA.

El càtering durant el dia és proporcionat per ERA. Els esmorzars formen part de l'allotjament.

Tant a l’apartat de notícies de l’ICAB com a les nostres xarxes socials, es publica l’obertura dels nous períodes, per tal de rebre candidatures: (link a noticies)

- CURS ESTIU: Tercer període (3r) del 3 al 12 de juny de 2024: https://www.icab.es/es/actualidad/noticias/noticia/Young-European-Lawyers-Academy-YELA-2024.-NOMINACION-DE-CANDIDATOS.-Fecha-limite-16-de-febrero/ - CURS D'HIVERN: Quart període (4rt) del 14 al 23 d'octubre del 2024: https://www.icab.es/es/actualidad/noticias/noticia/Young-European-Lawyers-Academy-YELA-2024.-NOMINACION-DE-CANDIDATOS.-Fecha-limite-16-de-febrero/ Per a més informació, consulteu els documents adjunts. 5. Young