Altres Cursos

La consellera de Justícia, Lourdes Ciuró i Buldó, el president del Consell de l’Advocacia Catalana (CICAC), Joan Ramon Puig i Pellicer, i el degà de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), Jesús M. Sánchez i García, inauguraran el divendres 3 de juny de 2022, al Palau de Pedralbes, una Jornada de debat sobre el Projecte de Llei d’Eficiència Processal i el Projecte de Llei d’Eficiència Organitzativa del Servei Públic de Justícia.

La jornada està coorganitzada pel Departament de Justícia, el Consell de l’Advocacia Catalana i el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona.

08.30h Acreditacions

09.00 h Inauguració jornada

Benvinguda de l’Hble. Sra. Lourdes Ciuró, consellera de Justícia
Excm. Sr. Jesús Sánchez, degà del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona