Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Escola de Pràctica Jurídica (EPJ)

Segona festa Alumni EPJ el 21 d’abril de 2023! T’hi esperem!

No us podeu perdre la nova Festa Alumni EPJ que se celebrarà el divendres 21 d'abril de 2023 al Pati de Columnes de la seu de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).

Aquesta festa està oberta tant als nous com als antics alumnes i professors de l’Escola de Pràctica Jurídica de l'ICAB, i als col·legiats/des en general.

Durant la vetllada, podreu escoltar de primera mà les experiències professionals dels reputats advocats penalistes Juan Carlos Zayas i Olga Tubau.

A més, la trobada estarà amenitzada per la música d'un DJ.

En definitiva, la Festa #AlumniEPJ serà una excel·lent oportunitat per retrobar-vos amb antics i companys d'estudis i professionals.

No falteu a aquest esdeveniment, que tindrà lloc de 19 a 22 hores al Palauet Casades de Barcelona!

Us hi esperem el DIVENDRES 21 D'ABRIL al vespre!

Preu: 10 euros anticipat (15 euros el mateix dia). ENTRADES A LA VENDA AQUÍ

* Durant l’acte es faran fotografies per part de l’ICAB, de les quals es farà difusió a les xarxes socials i a les publicacions del Col·legi.

Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Escola de Pràctica Jurídica (EPJ)

Segona festa Alumni EPJ el 21 d’abril de 2023! T’hi esperem!

Informació general

• 21/04/2023