Activitats Socials (Coral, Teatre i Futbol) | Activitats Socials | Activitats Socials ICAB

Primer torneig de pàdel “Ciutat de la Justícia”

24 de febrer de 2024, de 9 a 21h.

Bones notícies, tenim el plaer d'anunciar la celebració del Primer torneig de pàdel "Ciutat de la Justícia"!

Es tracta d'un torneig adreçat a:

• Jutges, magistrats i fiscals
  • Lletrats de l'Administració de Justícia
  • Funcionaris dels cossos generals
  • Advocats
  • Procuradors
  • Metges forenses

És un torneig promogut per magistrats i funcionaris dels jutjats de la Ciutat de la Justícia.

Per poder participar en el torneig, n'hi haurà prou que un dels membres de la parella pertanyi a qualsevol dels anteriors col·lectius.

Hi haurà una sola categoria (les parelles podran ser masculines, femenines o mixtes) i tres nivells de jugadors (alt/mitjà/baix).

El primer torneig de pàdel “Ciutat de la Justícia” pretén fer equip, la diversió de tots els participants, potenciar l'esport i animar la solidaritat.

El 70% del preu de la inscripció anirà destinat a obra benèfica relacionada amb l'Administració de Justícia.

Primer torneig “Ciutat de la Justícia”

• Data: 24 de febrer de 2024, de 9 a 21h (migdia descansarem per poder anar a dinar)
  • Club: Artós Sports Club
  • Adreça: Carrer dels Vergós, 67
  • 08017 - Barcelona

Única categoria i 3 nivells (baix, mitjà i alt)

• Preu inscripció: 35 € (el 70% de la inscripció anirà destinat a obra benèfica). Pagament de la inscripció en efectiu i el mateix dia del torneig.

Esponsoritzat per URBICSA.

COMITÈ ORGANITZADOR JUTJAT D'INSTRUCCIÓ NÚM. 24 DE BARCELONA

Primer torneig de pàdel “Ciutat de la Justícia”

Informació general