Seminari de la Union Internationale des Avocats (UIA): "Best Practices in Coordinating Legal Advice in an Age of Accelerating Global Migration"

La sessió se celebrarà sota el títol "Best Practices in Coordinating Legal Advice in an Age of Accelerating Global Migration: Immigration, Tax, Talent Management, and Foreign Investment" (Bones pràctiques en la coordinació de l'assessorament jurídic en una era d'acceleració de la migració global: Immigració, fiscalitat, gestió del talent i inversió estrangera).

Els col·legiats/des ICAB tenen un descompte per assistir-hi i poden inscriure's per 250 €.

Més informació i inscripcions a l'arxiu adjunt

Informació general

• 07/03/2024 - 08/03/2024
  • Seu ICAB (c/ Mallorca, 283)