Normativa | Consell dels Il·lustres Col·legis d'Advocats de Catalunya (CICAC)

WbinCICAC: La vacunació contra la COVID, hauria de ser obligatòria?

La Comissió de Normativa del CICAC/ICAB i la Comissió de Formació del CICAC organitzen un nou WbinCICAC que, sota el títol  "La vacunació contra la COVID, hauria de ser obligatòria?” se celebrarà el dimarts 24 de novembre de 2020, a partir de les 16:00 hores, en format en línea a través de la plataforma ZOOM.

La presentació de la conferència anirà a càrrec d’en Rogeli Montoliu, President de la Comissió de Formació del CICAC i Degà de l‘ICAVIC.

La moderació de la ponència anirà a càrrec d’en Carles McCragh, President de la Comissió de Drets Humans del CICAC i Degà de l’ICAG, i d’en Jesús Sánchez, Secretari de l’ICAB i membre de la Comissió de Normativa del CICAC/ICAB.

Pel que fa als ponents, comptarem amb la presència dels següents:

• Xavier Arbós, Catedràtic de Dret Constitucional de la Universitat de Barcelona.
  • Francesc José María Sánchez, advocat i assessor laboral del Consorci de Salut i d’Atenció Social de Catalunya (CSC).
  • LucÍa Cristea, advocada i Presidenta de la Secció de Dret Sanitaria de l’ICAB.
  • Carles Garcia Roqueta, Advocat i President de la Secció en Dret de Consum de l’ICAB.

A continuació us facilitem l'enllaç per a tramitar la inscripció:

Normativa | Consell dels Il·lustres Col·legis d'Advocats de Catalunya (CICAC)

WbinCICAC: La vacunació contra la COVID, hauria de ser obligatòria?

Informació general

• 24/11/2020