Família | Altres cursos | Altres Cursos | Secció de Dret de Família

XIX Jornades de Dret de Família de Barcelona SCAF (2022)

Barcelona, 1 i 2 de desembre de 2022 Auditori del World Trade Center Barcelona Moll de Barcelona, s/n. Edifici Est.

La Societat Catalana d’Advocats de Família (SCAF) organitza, cada any i a diferents indrets del país, diferents jornades especialitzades en temes de Dret de Família, ha elaborat un cercador de jurisprudència especialitzada en dret de família al servei dels seus socis i organitza els dies 1i 2 de desembre de 2022 aquestes XIX Jornades de Dret de Família de Barcelona amb el títol “No repetim, profunditzem”.

Durant aquestes Jornades, es comentarà, el dijous a la tarda, la darrera jurisprudència processal del TS en Dret de Família i es dissertarà sobre les parelles estables a Catalunya i les Illes Balears.

El divendres al matí, es conversarà sobre la concreció de l'interès del menor i les seves derivades i es tractarà sobre els criteris de la fiscalia en Dret de Familia (circulars, instruccions, etc.).

El divendres al migdia dinarem amb unes precioses vistes sobre el Port Vell des del mateix World Trade Center. El dinar és opcional. Cal inscripció prèvia. I el divendres a la tarda, es veuran es novetats en el Reglament 2019/1111, de 25 de juny de 2019, en matèria de sostracció internacional de menors i parlarem de com afectaran les Lleis d'eficiència organitzativa, processal i digital en el Dret de Família.

PER A MÉS INFORMACIÓ, PROGRAMA I INSCRIPCIONS, CONSULTEU L'ARXIU ADJUNT

Família | Altres cursos | Altres Cursos | Secció de Dret de Família

XIX Jornades de Dret de Família de Barcelona SCAF (2022)

Informació general