Departament Internacional | Altres cursos | Departament Internacional ICAB

65° Congrés Anual de la UIA a Madrid

La UIA (Union Internationale des Avocats), de la qual l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) és membre col·lectiu, organitza el seu 65è Congrés Anual a Madrid del 28 al 30 d'octubre de 2021.

Tue Oct 19 15:28:00 CEST 2021

El programa del 65è Congrés Anual de la UIA abordarà 2 temes principals: "Imitacions i falsificacions en el món de l'art i de la moda" i "Transparència i secret: assolir el just equilibri".

El Congrés UIA 2021 plantejarà contingut jurídic d'alt nivell que permetrà als assistents consolidar el seu coneixement gràcies a 45 sessions de treball en diferents àrees del Dret, amb panells de discussió i consells pràctics per part d'experts de tot el món.

El Congrés es desenvoluparà en un format híbrid que permetrà tant una participació presencial a Madrid -en un entorn segur, seguint un protocol sanitari- com una participació virtual per a aquells que no es puguin desplaçar.

INSCRIPCIONS

Inscripcions on-line: http://madrid.uianet.org/

Per a més informació: uiacentre@uianet.org