Número de colegiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email
Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Delegació de Vilanova i la Geltrú | Vilanova i la Geltrú | Deganat Obert

Acords en relació a la presentació de candidatures a la Delegació de Vilanova i la Geltrú

De conformitat amb les previsions de l’article 7 i següents del Reglament de Règim Interior de les Delegacions del Col·legi (aprovat per Acord de la Junta de Govern de 27 setembre de 2016), la Junta de Govern, en sessió ordinària de 27 d’octubre de 2020, ha acordat convocar eleccions per al divendres, 11 de desembre de 2020, per proveir els càrrecs de delegat o delegada i sotsdelegat o sotsdelegada de la Delegació  territorial de  Vilanova i la Geltrú.

29/10/2020

Adjuntem documentació (a peu de pàgina).

• Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)

INSCRIPCIONS OBERTES! Jornada Europea de la Mediació 2021

Com cada any s’acosta la celebració del Dia Europeu de la Mediació, el 21 de gener de 2021. Enguany repetim l’exitosa fòrmula que vam encetar l’any passat amb la II Edicio de les JEM2021, tot i que el programa i format s’adaptarà a les actuals ...

Gestió del Centre d'ADR

El Centre ADR ICAB (Mallorca, 283 primera planta) és un Centre INTEGRAL on oferim i es poden contractar el següents serveis.
  • Delegació de Vilanova i la Geltrú | Vilanova i la Geltrú

Acord en relació a la presentació de candidatures a la delegació de Vilanova i la Geltrú

Acorda proclamar la candidatura per als càrrecs de delegat/da i sotsdelegat/da de la Delegació territorial de Vilanova i la Geltrú i que ha estat presentada respectivament per la Sra. Carmen Sánchez Garcia i pel Sr. Llorenç Lluch Millan.