Departament Internacional | Departament Internacional ICAB

Alumnat del programa de "Formación Jurídica Especializada para integrantes de poderes judiciales de Iberoamérica" visita l’ICAB

Aquest divendres, 19 d’abril de 2024, ha tingut lloc una visita a l'Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) i la seva Biblioteca per part d'un grup d'alumnes del programa de "Formación Jurídica Especializada para integrantes de poderes judiciales de Iberoamérica" del Consejo General del Poder Judicial (CGPJ).

Fri Apr 19 00:00:00 CEST 2024

Han estat rebuts pel secretari de la Corporació, Joaquim de Miquel, i per la diputada de la Junta de Govern responsable de Relacions Internacionals, Rosa Isabel Peña.

Aquest programa internacional del CGPJ té com a objectiu promoure la cooperació entre Espanya i els països iberoamericans i compta amb participants –jutges i altres operadors jurídics– procedents d'Argentina, Xile, Equador, Colòmbia, Perú, Hondures, Paraguai i Mèxic.