Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa | Secció de Dret Laboral

CONVOCATÒRIA DE PREMSA: L’ICAB analitza els reptes de la reforma laboral en el marc d’un webinar que tindrà lloc el divendres 16 d’abril

L’acte s’iniciarà a les 10h i comptarà amb la participació de Mª Eugènia Gay, Degana de Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, Emma Gumbert, diputada de la Junta de Govern de l’ICAB, Antoni Cañete, president de PIMEC, Javier Pacheco, Secretari General de CCOO Catalunya, Camil Ros, Secretari General d'UGT Catalunya i Javier Ibars, Director de Relacions Laborals de Foment del Treball Nacional

Tue Apr 13 15:15:00 CEST 2021

Barcelona, 13 d’abril de 2021. El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) ha organitzat per al proper divendres, 16 d’abril, a les 10h, un webinar que té com a objectiu abordar els reptes de la reforma laboral per poder afrontar i modernitzar el mercat de treball, especialment agreujat davant el nou escenari que la pandèmia ha generat en aquest àmbit.

L’acte, que es realitzarà de forma telemàtica, serà presentat per la degana del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona,  Mª Eugènia Gay, i comptarà amb les intervencions com a ponents d’Antoni Cañete, president de PIMEC; Javier Pacheco, Secretari General de Comissions Obreres a Catalunya; Camil Ros, secretari General d'UGT Catalunya i Javier Ibars, Director de Relacions Laborals de Foment del Treball Nacional. La taula serà moderada per Emma Gumbert, diputada de Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona.

Els mitjans que vulgueu seguir de forma telemàtica aquest acte haureu d’enviar un correu electrònic indicant, nom, cognoms, mitjà i telèfon de contacte a comunicacio@icab.cat

CONVOCATÒRIA DE PREMSA

Acte:

L’ICAB analitza els reptes de la reforma laboral

Dia:

Divendres, 16 d’abril, a les 10h