Comissió d'Estrangeria | Comissió de Justícia Penal Internacional | Comissió de Relacions Internacionals | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia | Notes de Premsa

CONVOCATÒRIA DE PREMSA: L’ICAB dona a conèixer el funcionament i casuístiques del ‘Ukrainian Population Assistance”, un important projecte d’assistència legal per a la població ucraïnesa desplaçada

• Serà demà divendres, 4 de març de 2022, a les 12:45h, al Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (Mallorca 283)
  • També s’exposarà la forma de contacte per part de la població ucraïnesa, els serveis que es poden oferir des de la Corporació i la coordinació que manté l’ICAB amb organitzacions que tenen programes d’ajuda semblants per tal de sumar esforços
Thu Mar 03 19:30:00 CET 2022

Barcelona, 3 de març de 2022. La Junta de Govern de l'ICAB, a través de les comissions del Torn d'Ofici, Estrangeria, Internacional, Penal Internacional, Drets Humans i el Grup de l'Advocacia Jove (GAJ) ha creat el Projecte “UKRAINIAN POPULATION ASSISTANCE”.

Demà divendres, 4 de març de 2022, a les 12:45h, el degà del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Jesús Sánchez; el diputat responsable de la Comissió de Justícia Penal Internacional, Albert Carles; la diputada responsable d’Estrangeria i del Torn d’Ofici, Carmen Valenzuela; el secretari i responsable del Departament d’Internacional de l’ICAB, Joaquim de Miquel; i el president del Grup de l’Advocacia Jove de la Corporació, Albert Jané, oferiran una roda de premsa per detallar l’abast d’aquesta iniciativa.

En el marc d’aquesta trobada amb els mitjans s’exposaran les casuístiques contemplades en el projecte, les tipologies de les consultes, els perfils de les persones que s’hi poden adreçar, la forma de contacte per part de la població ucraïnesa amb l’ICAB i els serveis que es poden oferir des de la Corporació. També s’explicarà la coordinació que manté el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona amb organitzacions que tenen programes d’ajuda semblants per tal de sumar esforços.

Des de la Corporació també s’explicaran altres iniciatives que s’estan duent a terme per ajudar a la població ucraïnesa, com per exemple la campanya de recollida d’aliments que acull l’ICAB.

* Es demana confirmar assistència a la trobada de premsa indicant el nom i cognoms del periodista, mitjà i telèfon de contacte a: comunicacio@icab.cat

RODA DE PREMSA

Acte:

Dia:

Divendres, 4 de març, a les 12:45h.

LLoc:

Col·legi de l’Advocacia de Barcelona
Trobada de premsa presencial – Sala de Recepcions
(Entrada Palauet Casades, Mallorca 283)