Notes de Premsa | Titulars

CONVOCATÒRIA DE PRENSA: El CAFBL i l’ICAB analitzaran la nova Llei d’Habitatge per avaluar de quina manera la seva aplicació afectarà el sector immobiliari

Serà en el marc d’unes ponències que se celebraran el dia 1 de juny a l’Auditori AXA i els dies 7 i 8 de juny a la seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona. Experts en la matèria, com Carles Sala i Roca o Gonzalo Bernardos formaran part dels participants en la taula rodona que se celebrarà l’1 de juny a l’Auditori AXA.

Mon May 29 10:46:00 CEST 2023

Després de conèixer-se el contingut de la Nova Llei d'Habitatge, el Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona i Lleida (CAFBL), junt amb l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), han organitzat unes ponències per conèixer en profunditat el contingut de la llei i valorar l'aplicació pràctica de les qüestions que s'hi contemplen. La primera tindrà lloc el dia 1 de juny i les altres dues se celebraran els dies 7 i 8 de juny a la seu de l’advocacia barcelonina.

El dia 1 de juny, de 10 a 14h, s’analitzaran els preceptes de la Nova Llei pel Dret a l'Habitatge i de quina manera la seva aplicació afectarà el sector immobiliari en el marc d’una conferència que tindrà lloc a l’auditori AXA (Av. Diagonal 547). Podeu consultar el programa a través del següent enllaç.

En aquesta conferència s’han convidat a grans experts en aquesta matèria:

• Carles Sala i Roca. Director Àrea Jurídica COAPI-AIC. Portaveu. PhD Dret UAB. Professor associat URV.
  • Marta Martín Martín. Advocada amb experiència en Dret Immobiliàri, Registral i Hipotecari.
  • María Pastor Santana. Degana del Col·legi d’Advocats de Mataró.
  • Cristina Vallejo Ros. Advocada i coordinadora del formació del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona.
  • Gonzalo Bernardos Domínguez. Professor Titular del Departament d'Economia de la UB i director del Màster en Assessoria, Gestió i Promoció Immobiliària.
  • Enrique Vendrell Santiveri. Assessor Jurídic de la Junta de Govern del CAFBL.
  • Montse Bassas Fusté. Administradora de Finques i Vocal de la Junta de Govern del CAFBL.

La conferència, a més, serà moderada per Lourdes Ciuró, ex consellera de Justícia, i actualment, responsable de Relacions Institucionals i Difusió del CAFBL.

• DIA: 1 de juny
  • HORA: De 10.00 h a 14.00 h
  • LLOC: Auditori i Centre de Convencions AXA

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Titulars

La CRAJ informa: Inspecció a la secció territorial de la Fiscalia de Santa Coloma de Gramenet

Us informem que la Fiscalia de la Comunitat Autònoma de Catalunya té previst dur a terme una inspecció sobre la secció territorial de la Fiscalia de Santa Coloma de Gramenet el proper dia 25 d’abril de 2024.
  • Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Titulars

La CRAJ informa: Nou tràmit de presentació de recursos de reposició

Us informem que l’Agència Tributària de Catalunya ha posat a disposició de la ciutadania un nou tràmit que permet presentar recursos de reposició en contra d’actes de reclamació del pagament d’un deute pendent en via executiva.
  • Notes de Premsa | Titulars

L'ICAB i l'ICAM, per prestacions de jubilació dignes

Un nombre significatiu de professionals de l'advocacia de tot Espanya, després de llargs anys de servei, enfronten una situació d'incertesa respecte a les seves futures pensions, reflectint una problemàtica àmplia de justícia social per a ...