L'Hospitalet de Llobregat / Cornellà | Titulars

Celebració d'audiències telemàtiques

Des del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona volem informar que el divendres 5 de juny de 2020, el Jutjat de Primera Instància núm. 2 d’Hospitalet del Llobregat ha dut a terme de manera completament telemàtica sis de les vuit audiències prèvies convocades. Les dues presencials s'han fet a petició dels lletrats/lletrades.
Thu Jun 04 00:00:00 CEST 2020

Volem congratular-nos amb aquesta decisió, que permet d’una banda celebrar un acte judicial amb totes les mesures de seguretat sanitàries, i al mateix temps garanteix els drets de totes les parts.

Esperem que aquesta iniciativa s’estengui a altres òrgans judicials, ajudant a una recuperació més que necessària de l’activitat judicial, si tenim en compte que segons dades del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya s’han suspès 75.306 vistes per la paralització de l’activitat judicial durant l’estat d’alarma.

• Titulars

Diputats/des de Guàrdia ICAB

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.
  • Titulars

La CRAJ informa: Informació sobre les eines Judicials del Territori Ministerio

La Direcció General de Transformació Digital de l'Administració de Justícia informa que s’amplia el número màxim de elements descarregables a través del visor d’Expedients Judicials.
  • Premis i Beques | Titulars | Premis, Beques i Subvencions

Participa als Premis ICAB 2023! Tens temps fins al 3 d'abril del 2024

S'ha ampliat el termini de presentació de les candidatures fins al 3 d'abril de 2024 dels següents Premis Jurídics que convoca l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).