Comissió d'Arbitratge | Comissió Arbitratge | Premis, Beques i Subvencions

Certamen CEA-40 d’Articles sobre Arbitratge (Edició 2022)

El Club Espanyol de l’Arbitratge (CEA-40) convoca el Certamen d’Articles sobre Arbitratge (2022). El concurs està dirigit a totes aquelles persones sòcies o no sòcies del CEA i menors de 40 anys.

Thu Jan 20 16:39:17 CET 2022

Els articles que es presentin hauran d’estar escrits en llengua espanyola o portuguesa i versar sobre o estar relacionats amb l’arbitratge de qualsevol naturalesa (comercial, d’inversió, esportiu, etc.) o amb la mediació.

El primer premi conté una dotació de 5.000 euros; la publicació de l’assaig a Spanish Arbitration Review; un any de subscripció al CEA-40; i la inscripció al Congrés CEA 2023.

El segon premi compta amb la publicació de l’assaig a Spanish Arbitration Review; un any de subscripció al CEA-40; i la inscripció al Congrés CEA 2023.

Els interessats poden registrar-se fins al dia 1 de març del 2022 enviant un correu electrònic a concursoensayos@clubarbitraje.com, on hauran d’informar sobre:

• El seu interès per participar
  • El títol de l’article (podrà variar, sempre que sigui sobre un tema relacionat)
  • Informació del participant (nom, nacionalitat, lloc de treball o universitat, i dades de contacte)

L’enviament dels articles es pot fer fins al dia 30 d’abril del 2022. I l’anunci dels guanyadors es farà al Congrés CEA 2022.

El jurat serà anunciat pròximament.

Podeu trobar més informació a aquest enllaç.

• Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 22 al 28 de març del 2024

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.
  • Premis i Beques | Premis, Beques i Subvencions

Concurs Contes d'Advocats/des. Edició XXV (2024)

El termini de presentació de contes serà fins al 28 de juny de 2024.
  • Premis i Beques | Titulars | Premis, Beques i Subvencions

Participa als Premis ICAB 2023! Tens temps fins al 3 d'abril del 2024

S'ha ampliat el termini de presentació de les candidatures fins al 3 d'abril de 2024 dels següents Premis Jurídics que convoca l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).