Comissió d'Estrangeria | Comissió Estrangeria

Benvolguts companys i benvolgudes companyes,

Wed Jun 16 15:38:04 CEST 2021

A causa de l’atac informàtic sofert pel Ministeri d'Inclusió, Seguretat Social i Migracions que ha impedit i impedeix la presentació  de sol·licituds i documentació de forma telemàtica, impossibilitant el funcionament de les plataformes habilitades a aquest efecte, el  President de la Subcomissió d'Estrangeria i Protecció Internacional del CGAE ha remès comunicació al Director General de Migracions sol·licitant, en virtut del que s’estableix per l’article 32 de la LPAC, que a la major brevetat  i a fi de garantir la seguretat jurídica, es determini l’ampliació dels terminis no vençuts, publicant-se a la seu electrònica tant la incidència tècnica esdevinguda com l’ampliació.

Així mateix, s’ofereix al Ministeri la col·laboració del CGAE per a donar difusió de qualsevol informació remesa sobre aquest tema.

Barcelona, 16 de juny de 2021

Comissió d’Estrangeria ICAB