Número de colegiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email
Recursos Humans (RRHH) | Titulars

Consulteu al web ICAB l'apartat ‘Treballa amb nosaltres’

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona compta a la seva pàgina web amb un apartat titulat 'Treballa amb nosaltres' que té com a objectiu donar visibilitat a les ofertes de feina que puguin sorgir a la Corporació.
17/02/2021

Mitjançant aquesta funcionalitat, les persones interessades poden consultar les vacants que es vagin produint i, també, fer-nos arribar el currículum per a futurs processos de selecció.